מדוע חשוב לבנות אתר בעברית לשוק הישראלי
top of page

מדוע חשוב לבנות אתר בעברית לשוק הישראלי

ישראל היא יעד הטיולים השני הפופולרי בעולם, עם יותר מ-3 מיליון מבקרים מדי שנה. זהו גם יעד פופולרי עבור אנשי עסקים, כאשר רבים מהם מחפשים להרחיב את השווקים שלהם לישראל.

לשוק הישראלי יש צורך ייחודי באתרים הכתובים בעברית. דרישה זו הובילה לעלייה של בוני אתרים ומערכות CMS המציעות עברית כאחת משפות האם שלהם.

Wix מאפשרת למשתמשים ליצור אתרים בעברית, מה שמקל על חברות להגיע לשוק הישראלי.

ישראל היא מדינה קטנה אך יש בה אוכלוסייה גדולה של 8.5 מיליון איש. רוב האוכלוסייה דוברת עברית ואנגלית, כאשר ערבית היא השפה השלישית בשכיחותה. זה מקשה על עסקים להגיע לקהל היעד שלהם בישראל אם אין להם אתר בעברית.

השוק הישראלי מאוד תחרותי ויש הרבה חברות עיצוב אתרים המציעות שירותים בעברית ללקוחותיהן. אם אתה רוצה שהעסק שלך יצליח בשוק הזה, עליך לוודא שהאתר שלך מעוצב ובנוי גם עבור קהל זה.


הקדמה: למה לבנות אתרים בעברית?

עברית היא השפה השלישית הכי מדוברת בעולם והיא מדוברת על ידי למעלה מ-9 מיליון אנשים.

התרבות הישראלית היא שילוב של תרבויות, שפות ודתות שונות. עברית היא השפה העיקרית של ישראל, והיא גם אחת השפות הרשמיות במדינות אחרות כמו מרוקו, תוניסיה ואלג'יריה.

Wix Master מציעה מגוון תבניות אתרים המתורגמות לעברית כדי להגיע לקהל גדול יותר.

יש הרבה סיבות למה האתר שלך צריך להיות בעברית. ראשית, זוהי השפה הרשמית של ישראל ומדוברת על ידי למעלה מ-9 מיליון אנשים ברחבי העולם. שנית, אתר בעברית יעזור לכם להגיע לקהל רחב יותר. שלישית, אתרים בעברית נוטים יותר לדרג גבוה יותר במנועי חיפוש כמו גוגל ויאהו.

בונה האתרים של Wix זמין באנגלית ובקרוב חברת Wix Master בשיתוף פעולה עם חברת McWix תציג מערכת התומכת בעברית מלאה להקמת ועריכת אתרי וויקס. זה אומר שאתה יכול ליצור אתר שלם עם שפת האם שלך. אתה יכול גם לתרגם את התוכן שלך מאנגלית לעברית בלחיצת כפתור אחת בלבד


איך לבנות אתר משלך

האתר הישראלי Wix Master הוא אחד מבוני האתרים הפופולריים ביותר. החברה מציעה מספר כלים ושירותים שונים

למשתמשים ליצירת אתר משלהם, כולל עורך גרירה ושחרור, תבניות וערכות נושא וחנות אפליקציות עם יותר מ-100 תכונות נוספות.

Wix הוא בונה אתרים המאפשר לך ליצור אתר משלך בקלות. אתה יכול גם להשתמש בו עבור העסק שלך, תיק העבודות, הבלוג או כחנות מקוונת.

אפשר לבנות אתר בעברית עם Wix. אתה רק צריך לבחור את השפה העברית בהגדרות ולאחר מכן להמשיך לבנות את האתר שלך כרגיל. האתר יוצג הן בעברית והן באנגלית בכל המכשירים, מה שאומר שיהיה קל לנווט בו הן לדוברי השפה והן לאנשים שאינם דוברי עברית כלל.

מערכת ניהול האתר, כאמור, נכון לאוגוסט 2022, היא באנגלית.

bottom of page

The Butterfly Button